وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مربی تیم استقلال گفت: فقط باید از خدا ترسید و ما از لنگ نمی‌ترسیم.

 

 


 

 

بهتاش فریبا درباره اتفاقات بازی استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: مظلومی پیش از این مصاحبه به بازیکنان گفته بود محکم بازی کنند و به فکر بازی لنگ نباشند. چرا که امتیاز بازی با تراکتورسازی برای ما مهمتر بود. اگر در این مسابقه امتیاز از دست می‌دادیم، تراکتورسازی به ما می‌رسید.

 

وی درباره سه اخطاره شدن ساموئل و خسرو حیدری گفت: به نظرم اخطاری که به ساموئل داد، درست بود ولی می‌توانست به خسرو حیدری کارت ندهد. با این حال فوتبال همین است و ما مجبوریم از سایر نفرات استفاده کنیم.

خوشبختانه فاصله نفرات را کم کرده‌ایم تا در چنین مواقعی به مشکل نخوریم. و از امروز به بعد به بازی لنگ فکر می‌کنیم.

 

فرییا در خصوص اخراج احسان حاج صفی عنوان کرد: در آن شلوغی محوطه جریمه ما متوجه اتفاقات نشدیم ولی اگر به دستش خورده باشد، اخراج درست است. البته فاصله داور با صحنه کم بود و بعید به نظر می‌رسد اشتباه کرده باشد.

 

مربی استقلال درباره ناراحتی امیرقلعه نویی برای اتفاقات رخ داده تصریح کرد: قلعه نویی مربی بزرگی است و حق دارد ناراحت باشد اما 11 بازی دیگر در پیش است و این سه امتیاز تکلیف قهرمانی را مشخص نمی‌کند. ممکن است در این 11 هفته باقیمانده خیلی تیم‌ها دچار مشکل شوند. بازی فقط از این جهت که آنها حریف مستقیم ما برای قهرمانی بودند، حائز اهمیت بود.

 

وی اضافه کرد: استقلال فشار زیادی روی تراکتورسازی آورد. ما برای کنترل روی تراکتورسازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و خوشبختانه در حفظ توپ و پرسینگ نفرات موفق عمل کردیم. در 15 دقیقه اول مسابقه تراکتورسازی از محوطه 18 قدم خود بیرون نیامد. ما به بازیکنان گفته بودیم از هر جا صاحب توپ می‌شوند به سمت دروازه تراکتورسازی پیش روند. البته در دقایق پایانی طبیعی بود تراکتورسازی حمله کند و با ورود علیزاده به جریان مسابقه آنها فقط از اوت استفاده کردند.

 

فریبا تصریح کرد: این بازی بیشتر یک مبارزه فیزیکی بود و کمتر کار تاکتیکی انجام شد. به لحاظ فنی پیروزی صد در صد حق استقلال بود.

مربی استقلال در مورد دیدار لنگ و حضور دنیزلی در این تیم گفت: ما امیدواریم بتوانیم بار دیگر لنگ را شکست دهیم و روحیه خوبی هم داریم. ولی ما از لنگ نمی‌ترسیم. من معتقدم فقط باید از خدا ترسید.

فریبا همچنین در خصوص اتفاقات رخ داده پس از بازی با تراکتورسازی در راهروی ورزشگاه یادگار امام گفت: من خیلی متاسف شدم که برخی حرف‌ها را شنیدم. 40 سال است در این فوتبال برنده و بازنده می‌شویم اما یک باخت نباید باعث شود به کسی بی‌احترامی کنیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1727
بازدید کل : 185988
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا